کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک
فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
PlaySong.IR

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



 ..ღ♥ღ (¯`·.¸عشق بارانی¸.·´¯)ღ♥ღ...

خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند!

 


و چه زيباست گفتن از واژه ها
زير باران ....
با تو چه زيباست تجربه احساس تازه عشق
زير باران ...
با تو پاك مي شود روح و جان من
زير باران ...
اي "عشق جاودانم" با من بمان، هميشه
زير باران ....

 



من یاد گرفته ام " دوست داشتن دلیل نمی خواهد ... "
ولی نمی دانم چرا ...
خیلی ها ...
و حتی خیلی های دیگر ...
می گویند :
... ... " این روز ها ...
دوست داشتن
دلیل می خواهد ... "
و پشت یک سلام و لبخندی ساده ...
دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده
دنبال گودالی از تعفن می گردند...
اما
من " سلام " می گویم ...
و " لبخند " می زنم ...
و قسم می خورم ...
و می دانم ...
" عشق " همین است ...

به همین سادگی..



با من چه میکنـی؟

نسیمی که از سر شوق به صورتت می ساید

و از زیر گلو و گردنت با رقص می گذرد

و بوی تو را میگیرد،

بیـد را مجنـون،

گلهای دشت را وحشـی،

کبـوتـران را مســت و

پرستوها را عاشـق میکند.

پروانه را به رقص در می آورد.

گلهای آفتاب گردان را سـر افکنده میکند.

اصلا

طوفان به پا میکند،

آری،آری

اصلا عجیب نیست که مرا دیوانه کرده اسـت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 25 دی 1392 ساعت 13:35 بـ ه قـلمـ ارمیس


طراح : صـ♥ـدفــ